JAK KUPOWAĆ? Masz możliwość zakupów na dwa sposoby: ZAKUPY TELEFONICZNE i ZAKUPY ON-LINE

ZAKUPY TELEFONICZNE:

Jeśli nie masz ochoty przechodzić przez ścieżkę kupna w sklepie on-line i wypełniać danych teleadresowych, lub zwyczajnie nie masz na to czasu. Możemy też przyjąć twoje zamówienie telefonicznie. Dzwoniąc do nas pod numer komórkowy 730-301-809 możesz zrobić proste i szybkie zakupy - (opcja tylko za pobraniem kurier DPD). Musisz nam jedynie podać numer modelu lub nazwy produktów które Cię interesują oraz ich ilość z dokładnym adresem do wysyłki, oraz danych rozliczeniowych  do faktury VAT lub paragonu.

ZAKUPY ON-LINE:

Krok 1  - ścieżka 01 - Wybór produktów i podsumowanie

  • Przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt.
  • Przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat, oraz ilości i dostępności.
  • Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni koszyka.
  • Po znalezieniu interesującego Cię produktu, dodaj go do koszyka.
  • Jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
  • W koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości.
  • Możesz zmienić wartość w kolumnie ilość i kliknij na "+ lub -", aby dopasować zamówienie.
  • Klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka.
  • Jeśli skompletowałeś zamówienie wybierz odpowiadającą Ci formę zakupu ("paragon" lub "faktura)

Krok 2 - ścieżka 02 - Składanie zamówienia / Zaloguj się


    •    Następny krok to przycisk "Przejdź do realizacji zamówienia"
    •    Teraz widzisz dalszą ścieżkę z logowaniem się (masz trzy możliwości STWÓRZ KONTO / ZALOGUJ SIĘ / SZYBKIE ZAKUPY
    •    Jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "STWÓRZ KONTO" lub pomiń zakładanie konta klikając na "SZYBKIE ZAKUPY"
    •    pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
             -   podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów
             -   brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach
             -   aktywny koszyk z przechowalnią która pamięta twoje wybrane produkty

Krok 3 - ścieżka 03 - Adres

  • Po uzupełnieniu teleadresowych ponownie wciśnij "Przejdź do realizacji zamówienia"
  • Aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "dodaj nowy adres" i podaj odpowiednie dane.
  • Możesz też dodać komentarz do swojego zamówienia np: (Bardzo proszę o telefon od kuriera 60 minut przed odbiorem paczki itp.)

Krok 4 - ścieżka 04 - Wysyłka

  • Kolejnym oknem ścieżki zakupów jest WYSYŁKA masz 3 opcje do wyboru
  1. Osobisty odbiór w sklepie stacjonarnym (po wcześniejszym umówieniu się)
  2. Kurier DPD - przedpłata / przelew
  3. Kurier DPD - pobranie
  • Następnie musisz zatwierdzić "Warunki korzystania z usługi"
  • Ponownie wciśnij "Przejdź do realizacji zamówienia"

Krok 5 - ścieżka 05 - Płatność

  • Jeśli wybrałaś Kurier DPD - przedpłata / przelew zostaniesz przekierowany do płatności Zapłać przelewem lub Zapłać przez Payu
  • Jeśli wybrałaś opcję Zapłać przelewem ścieżka przekieruje Cię do okna z danymi do przelewu
  • Jeśli wybrałaś opcję Zapłać przez Payu zostaniesz przekierowany do wyboru  Banku, BLIK, Visa itp